Sunday, June 18, 2023

DETECTIVE CONAN: BLACK IRON SUBMARINE


TAJUK: DETECTIVE CONAN: BLACK IRON SUBMARINE

BAHASAJEPUN

EDARAN: GSC MOVIES

GENRE: ANIMASI

PELAKUNMinami Takayama, Megumi Hayashibara, Rikiya Koyama, Wakana Yamazaki

PENGARAHYuzuru Tachikawa

SINOPSISLokasi kali ini terletak di laut berhampiran pulau Hachijo-jima, Tokyo. Jurutera dari seluruh dunia telah berkumpul untuk operasi berskala penuh "Pacific Buoy," sebuah kemudahan luar pesisir untuk menyambungkan kamera keselamatan yang dimiliki oleh pasukan polis di seluruh dunia. Ujian "teknologi baharu" tertentu berdasarkan sistem pengecaman muka sedang dijalankan di sana.

Sementara itu, Conan dan Detective Boys melawat Hachijo-jima atas jemputan Sonoko dan menerima panggilan telefon daripada Subaru Okiya (pelajar siswazah di Sekolah Siswazah Kejuruteraan di Tokyo Metropolitan University, yang merupakan ejen FBI Shuichi Akai dan sebuah organisasi berjubah hitam) memberitahu mereka bahawa seorang pekerja Europol telah dibunuh di Jerman oleh Jin Pertubuhan Hitam.

Conan, yang gelisah, menyelinap ke dalam kemudahan dan mendapati seorang jurutera wanita telah diculik oleh Pertubuhan Hitam...! Tambahan pula, pemacu USB yang mengandungi maklumat tertentu dalam simpanannya berakhir di tangan organisasi… Bayangan hitam juga merayap pada Ai Haibara

KATEGORI"PG" - Kanak-kanak di bawah umur 16 tahun wajib ditemani oleh Ibu-bapa atau penjaga dewasa. (A/PG)(LB)

DURASI: 1 Jam 51 Min

TAYANG: 6 Julai 2023

PANGGUNG: Times Cineplex

TRAILER:

No comments:

Post a Comment