Monday, November 20, 2023

NCT NATION: TO THE WORLD IN CINEMAS


TAJUK: NCT NATION: TO THE WORLD IN CINEMAS

BAHASAKOREA

EDARAN: TRAFALGAR RELEASING

GENRE: KONSERT

PELAKUNJohnny, Taeyong, Yuta, Winwin, Jungwoo, Mark, Jeno, Haechan, Jaemin, Kun, Doyoung, Ten, Jaehyun, Xiaojun, Hendery, Renjun, Yangyang, Chenle, Jisung

PENGARAHOh Yoon-Dong

SINOPSISSaksikan permulaan yang menarik dalam perjalanan NCT untuk berkongsi muzik unik dan persembahan hebat mereka dengan dunia, mengesahkan kedudukan mereka sebagai perintis dalam genre K-Pop. Filem konsert serba baharu itu merangkumi unit NCT semasa - NCT U, NCT 127, NCT Dream dan WayV - mencipta tontonan kolaboratif yang tiada tandingan dalam acara teater sedunia yang mesti ditonton ini. Dirakam dari Stadium Munhak di Incheon, Korea, dan meraikan keluaran album penuh keempat NCT, `Golden Age,` ia merupakan rancangan kumpulan sulung NCT dan filem pertama yang menangkap pesona NCT NATION yang tidak terhingga. Di samping konsert utama, nikmati sekilas di sebalik tabir - semuanya ada di sini!

KATEGORI: "P13" - Sesuai Untuk Penonton Berusia 13 Tahun Ke Atas Dan Hendaklah Ditemani Oleh Penjaga Dewasa Berusia 18 Tahun Ke Atas. (LB)(A/PG)

DURASI: 1 Jam 43 Min

TAYANG: 06 DISEMBER 2023

PANGGUNG: Times Cineplex

TRAILER:

No comments:

Post a Comment