Wednesday, April 22, 2015

PILOT CAFE

TAJUK : PILOT CAFE

BAHASA : MELAYU

TERBITAN : ASTRO SHAW

GENRE : Romantis / Drama

PELAKUN UTAMA : Fahrin Ahmad, Izara Aishah, Neelofa, Remy Ishak, Keith Foo, Eizlan Yusof, Dian P Ramlee, Rosnah Johari, Zaidi Omar, Hafizzudin Fadzil, Azad Jazmi

PENGARAH : Osman Ali

SINOPSIS : Pilot Cafe" satu lembaran cinta telah mula berputik. Kehidupan ini bermula di mana-mana, tak menentu indah ataupun gundah bila Maya kehilangan jantung hatinya. Dia bertemu Ameer, lelaki yang hanya tau menodai cinta. Segala-galanya berubah untuk mereka berdua. Ameer mula merasai apa itu cinta manakala Maya belajar untuk menolak cinta yang suci. Bagaimanakah berakhirnya kemelut dua insan yang sudah mula memutik bunga-bunga cinta ini.

KOMEN : Sebuah filem drama romantik yang menarik yang menceritakan karma akibat kesesatan oleh pengaruh dalam kondisi dan situasi moden yang membuatkan sesetengah manusia itu tidak dapat mengelakkannya sehinggalah pada suatu saat mereka seperti diketuk kepala dan tersedar dari lena yang panjang. "What goes around, comes around" itulah istilah yang dapat digambarkan untuk pesan dalam filem ini. Sebuah filem yang wajib ditonton terutama sekali mereka yang minat filem-filem drama romantik seperti ini.

KATEGORI :  "U" - Sesuai untuk semua peringkat umur.

DURASI : 2 Jam 5 Minit

TAYANG : 30 April 2015

PANGGUNG : The Mall Cineplex

TRAILER :

No comments:

Post a Comment